Skontaktuj się z nami! 32 33 93 170
Pracując z nami
jesteś pod opieką!
Polityka Prywatości
Polityka prywatności

1. Niniejsza Polityka Prywatności została stworzona w trosce o bezpieczeństwo danych użytkowników, które są zbierane i przechowywane podczas korzystania z portalu www.curaform.pl  (dalej „Portal”).
2. Administratorem danych osobowych użytkowników w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z2015 poz. 2135 z późn. zm.). (dalej „Ustawa”), jest:

CURAFORM 24 Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach
(40-005), ul. S. Moniuszki 7 ,dostępnego w Portalu m. in. pod adresem: http://www.curaform.pl/formularz.html  , http://www.curaform.pl/kontakt.html.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia informacji o świadczonych usługach opiekuńczych w odpowiedzi na Państwa zapytanie oraz w celu marketingowym.

Zwany dalej jako „ADO” (Administrator Danych Osobowych).

3. Informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich poprawiania oraz wycofania zgody w każdym czasie przez wysłanie maila na adres: praca@curaform.pl, oraz że wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, które odbywało się przed jej wycofaniem.

Gromadzenie danych osobowych

1. Korzystanie z Portalu jest możliwe po spełnieniu następujących wymagań technicznych: korzystania z przeglądarki internetowej i plików Cookies. W przypadku wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy, czy formularz zgłoszeniowy konieczne jest wypełnienie formularza swoimi danymi osobowymi w polach oznaczonych jako „informacje obowiązkowe”, oraz wyrażenie zgody rekrutacyjnej i  zgody marketingowej :
• wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych użytkownika w celu zbierania informacji o użytkownikach przez ADO oraz komunikacji z użytkownikiem
• wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych użytkownika w celach marketingowych , w celu kontaktowania się drogą elektroniczną oraz telefonicznie.

2. Podanie powyższych informacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu rozpoczęcia procesu rekrutacji lub procesu związanego ze świadczeniem usług – w zależności od rodzaju wypełnionego formularza.

Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa, w tym w szczególności Ustawy.
2. W każdym czasie użytkownikowi Portalu, który udostępnił swoje dane ADO, przysługuje prawo do wglądu do swoich danych, prawo ich poprawiania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. Zgłoszenia w tym celu należy przesyłać na adres e-mail: praca@curaform.pl .
3. Dane osobowe użytkowników korzystających z Portalu nie są udostępniane osobom trzecim i innym podmiotom, za wyjątkiem wyrażenia przez użytkownika zgody na udostępnienie danych osobowych lub sytuacji przewidzianych prawem. Bezpośredni dostęp do danych osobowych użytkowników Portalu posiadają jedynie uprawnieni pracownicy i posiadające odpowiednie upoważnienia osoby zajmujące się obsługą witryny Portalu. Osoby uprawnione zobowiązane są do zachowania tych danych w ścisłej tajemnicy i uniemożliwienia dostępu osobom niepowołanym.
4. ADO nie zapewnia jednak całkowitego wykluczenia ryzyka nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych przez osoby, które wejdą w ich posiadanie w sposób niezgodny z prawem. ADO nie odpowiada za działania lub zaniechania użytkowników, skutkiem których ADO przetwarza podane przez nich dane osobowe w sposób określony w niniejszej Polityce Prywatności.

Polityka Cookies

1. ADO zbiera informacje na temat korzystania przez użytkownika z Portalu za pośrednictwem plików cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Portalu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych.

2.Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pełnią wiele funkcji, m.in. dzięki nim serwisy zapamiętują indywidualne preferencje użytkowników(jak np. język strony, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści). Cookies są potrzebne do właściwego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego (ponadto pomagają przechowywać towary wrzucone do koszyka w sklepach online).
Umożliwiają również personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Pozwalają też tworzyć anonimowe statystyki dotyczących odwiedzin serwisów, mogą jednak być wykorzystywane do śledzenia naszej aktywności w sieci.

3. Użytkownik, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies (zastosuje blokadę plików cookies) powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron www. Proces wyrażania zgody na wykorzystywanie plików cookies różni się w zależności od używanej przez Użytkownika przeglądarki. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.

Jeśli użytkownikowi nie odpowiada takie zbieranie informacji, może wyłączyć obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej.

W jaki sposób zmienić ustawienia dotyczące cookies w różnych przeglądarkach?

• Mozilla Firefox – kliknij tutaj

• Microsoft Internet Explorer - kliknij tutaj

• Google Chrome - kliknij tutaj

• Opera - kliknij tutaj

• Apple Safari - kliknij tutaj

• w telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych - zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

Informacje o korzystaniu z Google Analytics

1. Ta strona internetowa korzysta z Google Analytics, czyli usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google Inc. (Google). Google Analytics wykorzystuje tak zwane "pliki cookie", czyli pliki tekstowe przechowywane na komputerze użytkownika, które umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z tej strony internetowej są zazwyczaj przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Na podstawie aktywacji anonimowości IP na tych stronach, Państwa adres IP zostanie wcześniej skrócony przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych umawiających się krajach Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie wysłany na serwer Google w USA i tam skrócony. Na zlecenie operatora tej witryny, Google wykorzysta te informacje do oceny korzystania z witryny, sporządzania raportów dotyczących aktywności na stronie oraz świadczenia innych usług związanych z aktywnością na stronie internetowej i użytkowaniem Internetu dla operatora strony. Adres IP dostarczony przez Google Analytics w ramach Google Analytics nie zostanie scalony z innymi danymi Google. Celem przetwarzania danych jest ocena korzystania ze strony internetowej i zestawienie raportów dotyczących działań na stronie internetowej.  W oparciu o korzystanie ze strony internetowej i Internetu, będą świadczone inne powiązane usługi.

2. Dane zostają usunięte, gdy nie są już potrzebne już do celów związanych z rejestracją. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeśli nie uniemożliwisz dostępu, może to skutkować ograniczeniami funkcjonalnymi na stronie.

3. Mogą Państwo zapobiec przechowywaniu plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania przeglądarki; należy jednak pamiętać, że jeśli to Państwo uczynią, mogą zostać utracone niektóre funkcje tej witryny. Ponadto mogą Państwo zapobiec gromadzeniu przez Google danych generowanych przez plik cookie i związanych z korzystaniem z witryny (w tym adresu IP), a także przetwarzaniem tych danych przez Google, pobierając wtyczkę do przeglądarki dostępną pod poniższym linkiem i zainstalować: Browser Add On, aby wyłączyć Google Analytics. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

Informacja o korzystaniu z bibliotek skryptów

1. Aby nasze treści były poprawne i atrakcyjne graficznie w różnych przeglądarkach, używamy bibliotek skryptów i bibliotek czcionek na tej stronie, takich jak np. Google Webfonts (https://www.google.com/webfonts/). Czcionki internetowe Google są przesyłane do pamięci podręcznej przeglądarki, aby zapobiec wielokrotnemu ładowaniu. Jeśli przeglądarka nie obsługuje czcionek Google Web lub nie zezwala na dostęp, zawartość będzie wyświetlana w standardowej czcionce. Wywołanie bibliotek skryptów lub bibliotek czcionek automatycznie wyzwala połączenie z operatorem biblioteki. Teoretycznie możliwe jest - ale w tej chwili także nie wiadomo, czy i jeśli tak, w jakim celu - operatorzy takich bibliotek zbierają dane. Politykę prywatności operatora biblioteki Google można znaleźć tutaj: https://www.google.com/policies/privacy/

Informacja o korzystaniu z Google Maps

1. Ta strona internetowa wykorzystuje Google Maps API, do wizualnego wyświetlania informacji geograficznych. Podczas korzystania z Google Maps Google gromadzi, przetwarza i wykorzystuje dane o korzystaniu z funkcji map przez odwiedzających. Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Google można znaleźć w Polityce prywatności Google. Tam mogą Państwo także zmienić ustawienia prywatności w centrum danych osobowych.

2.Odwiedzając tę witrynę, Google otrzymuje informacje, do których uzyskał dostęp do odpowiedniej podstrony naszej witryny. Odbywa się to niezależnie od tego, czy Google udostępnia konto użytkownika, do którego użytkownik jest zalogowany. Po zalogowaniu do Google Państwa dane zostaną przypisane bezpośrednio do Państwa konta. Jeśli nie chcą Państwo być przypisani do Google w swoim profilu, musisz Państwo wylogować się z Google przed aktywacją przycisku. Google przechowuje dane użytkownika jako profile użytkowania i wykorzystuje je do celów reklamowych, badań rynkowych i / lub projektowania witryn na miarę. Taka ocena jest przeprowadzana w szczególności (nawet dla niezalogowanych użytkowników) w celu dostarczania reklam opartych na potrzebach oraz informowania innych użytkowników sieci społecznościowej o twoich działaniach na naszej stronie internetowej. Mają Państwo prawo sprzeciwu wobec tworzenia tych profili użytkowników i należy to zrobić w Google.

3. Jeśli nie chcą Państwo, aby firma Google gromadziła, przetwarzała lub wykorzystywała informacje na Państwa temat, mogą Państwo wyłączyć obsługę JavaScript w ustawieniach przeglądarki. W takim przypadku można tylko częściowo korzystać z naszej strony internetowej.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeśli nie uniemożliwisz dostępu, może to skutkować ograniczeniami funkcjonalnymi na stronie.

Wtyczki społecznościowe

1. Nasze witryny używają wtyczek społecznościowych. Wtyczki można rozpoznać po tym, że są oznaczone odpowiednim logo. Te wtyczki mogą być używane do wysyłania informacji do usługodawcy i mogą być używane przez dostawcę usług. Zapobiegamy nieświadomemu i niechcianemu gromadzeniu i przesyłaniu danych do usługodawcy za pomocą rozwiązania 2-click. Aby aktywować pożądaną wtyczkę społecznościową, należy ją najpierw aktywować, klikając odpowiedni przycisk. Tylko poprzez aktywację wtyczki następuje detekcja informacji i jej transmisja do dostawcy usługi. Nie gromadzimy danych osobowych poprzez wtyczki społecznościowe lub ich wykorzystanie.

2. Nie mamy żadnej kontroli nad tym, jakie dane zbiera aktywna wtyczka i jak jest ona wykorzystywana przez dostawcę. Obecnie należy założyć, że zostanie rozszerzone bezpośrednie połączenie z usługami dostawcy, a co najmniej adres IP i informacje związane z urządzeniem będą gromadzone i wykorzystywane. Możliwe jest również, że usługodawcy próbują zapisać pliki cookie na używanym komputerze. Zapoznaj się z polityką prywatności danego usługodawcy, aby zobaczyć, które dane są tu gromadzone i jak są wykorzystywane. Uwaga: Jeśli jesteś zalogowany na Facebooku w tym samym czasie, Facebook może Cię zidentyfikować jako odwiedzającego daną stronę.


Informacje dodatkowe

1. Aby chronić bezpieczeństwo Państwa danych podczas transmisji, stosujemy najnowocześniejsze techniki szyfrowania (takie jak SSL) przez HTTPS.

2. Korzystanie z Portalu jest równoznaczne z akceptacją niniejszej Polityki Prywatności. ADO zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności, jeśli wymagać tego będą przepisy prawa lub zmiany wprowadzane w Portalu

3. O zmianach i dacie ich wejścia w życie ADO powiadomi Użytkowników, poprzez jej zamieszczenie w Portalu w nowym brzmieniu. Użytkowników Portalu obowiązuje Polityka Prywatności w wersji aktualnie dostępnej w Portalu.